Mint minden weboldal, az 576digital.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.
Menü

Online ügyfélszolgálat - Rendelés - Hogyan tudod követni rendelésed állapotát?

Ez is nagyon egyszerű. Kétféleképpen tudtál rendelni nálunk. Regisztrációval és regisztráció nélkül.

Ha regisztráció nélkül rendeltél, akkor értesítő emailekből tudod követni a rendelésed, ezért kérlek ha így rendeltél, akkor mindeképp ellenőrizd a postafiókod. Már a rendelést követően meg kellett kapnod az automatikus emailt, hogy rögzítettél egy rendelést oldalunkon. Ha nem kaptad meg akkor keresd fel Online Ügyfélszolgálatunkat, hogy meggyőződj róla, hogy sikeres volt a rendelésed.#

Regisztrációval történő vásárlás ellenőrzésének menete:

  1. Lépj be fiókodba az email címeddel és a jelszavaddal
  2. Kattints a Korábbi rendeléseim menüpontra
  3. Itt látod felsorolva az összes megrendelésed és azoknak állapotát is.
  4. Minden állapotváltásról emailben értesítünk, ezért kérlek figyeld email címed és a Spam fiókot is. A rendeléseknél a csomagszámot egy extra erős autentikált serverről küldjük, ezért elképzelhető olyan is, hogy az általános állapotváltásos emaileket spam fiókba kapod, de a csomagszámos emailt megkapod.
  5. Az emailben megkapott csomagszám alapján a kiválasztott szállítási mód alapján kapod meg a csomagszámot és benne a link, ahol meg tudod nézni, hogy pontosan hol jár a csomagod és fel tudod venni a futárszolgálattal a kapcsolatot.

Regisztrációhoz kattints ide
Belépéshez kattints ide
Szállítási információkat meg tudod nézni itt


enlightenedTelefonos ügyfélszolgálat: 06 1 510 0224 - nagy terheltség esetén több időt is igénybe vehet!


Cégadatok:

DM Sales Kft.
1139 Budapest, Váci út 85.
Adószám: HU23116436

 

Tartalomhoz tartozó címkék: online ügyfélszolgálat

Keresés