Mint minden weboldal, az 576digital.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz.
Menü

Online ügyfélszolgálat - Átvett rendeléssel kapcsolatos kérdések - Sérülten érkezett a termék?

Ez mindenhol előfordul. Napi több száz csomag mozdul meg a raktárakban és a logisztikai cégeknél. Kérlek legyél türelmes ilyen esetben!

Kérlek minden esetben, amikor látszik a csomagoláson, hogy sérült, akkor két lehetőség közül válassz:

  • Ne vedd át a terméket!
  • Ha mégis átveszed a terméket, minden esetben töltsetek ki a szállítóval jegyzőkönyvet arra vonatkozóan, hogy a termék sérült volt. Erről már a tájékoztató emailben is küldtünk információt még a teljesítés előtt.

Sérült csomagolású de átvett termék esetén a 14 napos elállásban csak a visszavásárlási ajánlattételünk elfogadása után tudjuk a terméket visszavásárolni tőled.

Sajnos előfordul, hogy megsérül a termék a szállítás során. Biztos neked is volt már olyan, hogy leejtettél egy tányért, vagy poharat. Pont így vannak vele a futárszolgálatok is. Azzal a különbséggel, hogy ők naponta annyi csomagot mozgatnak meg, amennyiszer te átlagosan az életed alatt fogod meg a tányérokat és poharakat összesen. Kérlek emiatt ne haragudj se rájuk se ránk.


enlightenedTelefonos ügyfélszolgálat: 06 1 510 0224 - nagy terheltség esetén több időt is igénybe vehet!


Cégadatok:

DM Sales Kft.
1139 Budapest, Váci út 85.
Adószám: HU23116436

 

Tartalomhoz tartozó címkék: online ügyfélszolgálat

Keresés